Osnovna sredstva – modul POLIS

    Modul za evidenciju osnovnih sredstava – POLIS – omogućava vođenje knjigovodstvene i poreske evidencije osnovnih sredstava, kreiranje njihovih kartica, obračun amortizacije, popis osnovnih sredstava, štampanje obrazaca i izveštaja.

    Naruči online

    Modul je namenjen

    • Knjigovođama i knjigovodstvenim agencijama, koje svojim klijentima vode poslovne knjige i evidenciju osnovnih sredstava.
    • Preduzećima koja samostalno vode evidenciju o stanju osnovnih sredstava.

    Funkcionalnosti modula Polis

    • Kreiranje kartica osnovnih sredstava.
    • Knjigovodstvena i poreska evidencija osnovnih sredstava.
    • Evidencija povećanja i smanjenja vrednosti osnovnih sredstava.
    • Evidencija otuđenja i otpisa osnovnih sredstava.
    • Praćenje po lokacijama, organizacionim jedinicama, računopolagaču.
    • Pojedinačni ili grupni obračun knjigovodstvene amortizacije, po proporcionalnom ili degresivnom metodu.
    • Obračun poreske amortizacije i kreiranje OA obrasca.
    • Evidencija revalorizacije osnovnih sredstava.
    • Vodjenje osnovnih sredstava po nomenklaturnim grupama.
    • Izrada popisa osnovnih sredstava, štampanje popisne liste, evidencija popisnog višaka i popisnog manjaka.
    • Izrada PK obrasca.
    • Praćenje istorije promana amortizacione stope, organizacione jedinice i računopolagača osnovnog sredstva.
    • Set izveštaja i pregleda osnovnih sredstava po definisanim atributima.
    • Mogućnost evidencije alata i sitnog inventara kroz formu kartice osnovnog sredstva.

    Modul Polis moguće je licencirati kroz sledeće nivoe programa:

    • Standardni nivo
    • Napredni nivo
    Napomena: Neke funkcionalnosti modula javljaju se samo u određenim nivoima programa. Informacije o funkcionalnostima modula po paketima možete pronaći na stranici Cenovnik