Modul je namenjen
- Knjigovođama i knjigovodstvenim agencijama, koje svojim klijentima vode poslovne knjige i evidenciju osnovnih sredstava.
Preduzećima koja samostalno vode evidenciju o stanju osnovnih sredstava.
Funkcionalnosti modula Polis
- Kreiranje kartica osnovnih sredstava.
- Knjigovodstvena i poreska evidencija osnovnih sredstava.
- Evidencija povećanja i smanjenja vrednosti osnovnih sredstava.
- Evidencija otuđenja i otpisa osnovnih sredstava.
- Praćenje po lokacijama, organizacionim jedinicama, računopolagaču.
- Pojedinačni ili grupni obračun knjigovodstvene amortizacije, po proporcionalnom ili degresivnom metodu.
- Obračun poreske amortizacije i kreiranje OA obrasca.
- Evidencija revalorizacije osnovnih sredstava.
Vodjenje osnovnih sredstava po nomenklaturnim grupama.
Izrada popisa osnovnih sredstava, štampanje popisne liste, evidencija popisnog viška i popisnog manjka.
Izrada PK obrasca.
Praćenje istorije promana amortizacione stope, organizacione jedinice i računopolagača osnovnog sredstva.
- Set izveštaja i pregleda osnovnih sredstava po definisanim atributima.
- Mogućnost evidencije alata i sitnog inventara kroz formu kartice osnovnog sredstva.
Modul Polis moguće je licencirati kroz sledeće nivoe programa:
Standardni nivo
Napredni nivo
Napomena: Neke funkcionalnosti modula javljaju se samo u određenim nivoima programa. Informacije o funkcionalnostima modula po paketima možete pronaći na stranici Cenovnik