Tehnička podrška
Podrška korisnicima u radu sa našim softverskim rešenjima je važan segment ponude Privrednog savetnika – Informacione tehnologije. Pored osnovne podrške koju korisnik može dobiti putem telefona ili e-maila, Privredni savetnik – Informacione tehnologije ima razvijen sistem za pružanje podrške i u slučajevima kada se problem sa kojim se korisnik softvera suočio ne može rešiti jednostavnom komunikacijom.
Angažovanje tehničke podrške PS.IT-a obračunava se po efektivno angažovanom satu po ceni od 25 evra (bez PDV) za početni sat i 20 evra (bez PDV) za ostale započete sate, po zvaničnom srednjem kursu na dan fakturisanja usluge, dok angažovanje tehničke podrške van radnog vremena, po zahtevu korisnika, radnim danima pre 8:00 i posle 17:00 časova, kao i vikendom, obračunava se po efektivno angažovanom satu po ceni od 40 evra (bez PDV) za svaki započeti sat.Korisnici koji se nalaze više od 20 kilometara od centra Beograda, snose troškove puta i boravka lica sertifikovanog za pružanje tehničke podrške na lokaciji kod korisnika, a prvi sat intervencije plaćaju po ceni narednog sata. Troškovi puta dodatno se naplaćuju po ceni od 0,4 evra (bez PDV) po kilometru.
Postoji i mogućnost intervencije „na dalјinu“ pomoću programa Team Viewer, koji omogućava pružanje tehničke podrške pristupom preko interneta računaru korisnika. Cena intervencije korišćenjem programa Team Viewer u toku radnog vremena iznosi 15 evra (bez PDV), a van radnog vremena PS.IT-a po ceni od 30 evra (bez PDV) za svaki započeti sat.
Ukoliko zahtevana intervencija iziskuje angažovanje programera PS.IT-a, cena efektivnog sata intervencije programera u toku radnog vremena PS.IT-a iznosi 40 evra (bez PDV), a van radnog vremena 50 evra (bez PDV) za svaki započeti sat.
Ukoliko korisnik programa MPP2 želi da se izvrši neka od navedenih intervencija tehničke podrške PS.IT-a, potrebno je da pošalje zvaničan zahtev na mejl kontakt@psit.rs ili podrska@psit.rs, u kome je potrebno da se navede koju vrstu intervencije korisnik želi, na koji način želi da interencija bude izvršena i predloži termin kada bi se intervencija obavila. Nakon toga, lica iz tehničke podrške kontaktiraju korisnika i dogovaraju datum i vreme intervencije u zavisnosti od slobodnih termina.
Cenovnik tehničke podrške
Na lokaciji
25 € 1h
- Pružanje tehničke podrške korisniku na lokaciji korisnika u toku radnog vremena
Na lokaciji
20 € 1h
- Pružanje tehničke podrške korisniku na lokaciji korisnika u toku radnog vremena
Na lokaciji
40 € 1h
- Pružanje tehničke podrške korisniku na lokaciji korisnika van radnog vremena ili po hitnom postupku
Udaljeni pristup
15 € 1h
- Pružanje tehničke podrške udaljenim pristupom računaru korisnika
Udaljeni pristup
30 € 1h
- Pružanje tehničke podrške udaljenim pristupom računaru korisnika van radnog vremena ili po hitnom postupku
Angažovanje se evidentira na radnom nalogu koji potpisuju korisnik i odgovorno lice iz PS.IT-a i koji predstavlјa osnov za fakturisanje usluge.
Cena usluga je data u evrima bez uračunatog PDV-a. Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan izdavanja računa.