Modul za evidenciju osnovnih sredstava – POLIS – omogućava vođenje knjigovodstvene i poreske evidencije osnovnih sredstava, kreiranje njihovih kartica, obračun amortizacije, popis osnovnih sredstava, štampanje obrazaca i izveštaja.
Knjigovođama i knjigovodstvenim agencijama, koje svojim klijentima vode poslovne knjige i evidenciju osnovnih sredstava.
Preduzećima koja samostalno vode evidenciju o stanju osnovnih sredstava.
Funkcionalnosti modula Polis
Kreiranje kartica osnovnih sredstava.
Knjigovodstvena i poreska evidencija osnovnih sredstava.
Evidencija povećanja i smanjenja vrednosti osnovnih sredstava.
Evidencija otuđenja i otpisa osnovnih sredstava.
Praćenje po lokacijama, organizacionim jedinicama, računopolagaču.
Pojedinačni ili grupni obračun knjigovodstvene amortizacije, po proporcionalnom ili degresivnom metodu.
Obračun poreske amortizacije i kreiranje OA obrasca.
Evidencija revalorizacije osnovnih sredstava.
Vodjenje osnovnih sredstava po nomenklaturnim grupama.
Izrada popisa osnovnih sredstava, štampanje popisne liste, evidencija popisnog višaka i popisnog manjaka.
Izrada PK obrasca.
Praćenje istorije promana amortizacione stope, organizacione jedinice i računopolagača osnovnog sredstva.
Set izveštaja i pregleda osnovnih sredstava po definisanim atributima.
Mogućnost evidencije alata i sitnog inventara kroz formu kartice osnovnog sredstva.
Modul Polis moguće je licencirati kroz sledeće nivoe programa:
Standardni nivo
Napredni nivo
Napomena: Neke funkcionalnosti modula javljaju se samo u određenim nivoima programa. Informacije o funkcionalnostima modula po paketima možete pronaći na stranici Cenovnik
Ove internet stranice koriste tzv. kolačiće (cookies) za obezbeđivanje boljeg korisničkog iskustva.
Nastavkom korišćenja stranica, slažete se s upotrebom kolačića. U redu.